Strategie & plánování

Dobrá komunikační strategie
je základem úspěchu

01

ANALÝZA

Ve spolupráci s klientem provedeme nezbytnou vstupní analýzu. Tato zahrnuje vyjasnění koncepce, definování cílů a očekávání, upřesnění cílové skupiny, přednosti a nedostatky nabízených produktů nebo služeb, přehled a hodnocení konkurence na trhu.

MARKETINGOVÝ PRŮZKUM
A VYHODNOCENÍ DAT

Komunikační strategie jsou pro firmu důležitá externí data o konkurenci a potenciálních i stávajících zákaznících. Systematický sběr a vyhodnocení dat jsou předpokladem správných marketingových rozhodnutí.

02

03

TVORBA NOVÉ
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE

Na základě předchozích kroků definujeme hlavní sdělení, a jak bude sdělení distribuováno. Cílem komunikace je změnit postoj nebo chování zákazníka vůči vaší firmě, službám, či produktům.

PŘÍPRAVA MEDIAPLÁNU

Navrhneme optimální nástroje komunikačního mixu, kanálů a médií. Nezbytnou součástí mediaplánu je vypracování rozpočtu, který definuje optimální rozvržení a efektivní využití investovaných prostředků do jednotlivých marketingových aktivit v daném časovém období.

04

05

KOMPLEXNÍ REALIZACE

Náš zkušený tým specialistů vám zajistí komplexní servis a nadstandardní péči. Práce pro naše klienty nás baví.

Odpovíme na všechny Vaše dotazy, které byste mohli mít.

Určitě společně najdeme řešení.

POŠLETE NÁM ZPRÁVU

[contact-form-7 id=“8805″]

KONTAKTNÍ INFORMACE

ikona-místo

Třanovského 220/20
16300 Praha 6 – Řepy
Česká republika

312000250

+420 224 313 756
+420 602 268 660

Jak můžeme pomoci Vaší společnosti?
Zašlete nám e-mail a my se brzy ozveme.